Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információkat talál ezzel kapcsolatban az Adatvédelmi nyilatkozatunkban talál!
Kategóriák

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések
 

Milyen szállítási módokkal rendelhetek?

  • Gls futárszolgálat viszi házhoz vagy kérheted Gls csomagpontokra
  • MPL futárszolgálat pedig posta csomagautomatákba juttatja el rendelésedet
  • illetve Foxpost automatába is kérheted csomagod

Mennyibe kerül a szállítás?

Aktuális árainkról a szállítási díjak menüpont alatt találsz.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Többféle fizetési mód közül választhatsz. Elutalhatod előre a rendelés árát vagy kifizetheted kártyával a Simple pay rendszerén keresztül illetve van lehetőség Paypallal is fizetni. Ha jobban szereted az utánvétet, akkor azt is választhatod a rendelés leadásakor!

Fizethetek kártyával a futárnak vagy csomagautomatáknál?

Mind a Gls futárjainál, mind a csomagautomatáknál lehet bankkártyával fizetni!

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A rendeléseket a feladást követően 1-2 munkanapon belül szállítja a kiválasztott futárszolgálat.

Honnan tudom mikor érkezik a csomagom?

A futárszolgálatok küldenek értesítést, hogy mikortól veheted át a csomagodat illetve mikor szállítják ki.

Ha házhoz szállítással kérem a csomagom, akkor egész nap ülhetek otthon?

Nem! A Gls a szállítás reggelén küld egy e-mailt, hogy mikor várható a futár, ez egy 3 órás intervallum, elég ekkor otthon tartózkodni.

Mit tudok tenni, ha nem jó az időpont?

A Gls az e-mailben megadja a futár telefonszámát is, ha nem jó az időpont, akkor vele lehet egyeztetni és akár másik napra átkérni a szállítást.

Ha foxpost automatába kérem a szállítást meddig vehetem át?

Minden csomagot 5 napig őriznek, ennyi időd van érte menni.

Az MPL csomagautomatákban meddig vehetem át a csomagom?

A csomagautomatákban 2 munkanapig tárolják a csomagot, utána átkerülnek az illetékes postára, erről értesítést küldenek.

Van üzletetek, ahol meg tudom nézni a termékeket?

Nincsen, csak webáruházként üzemelünk.

Mi történik akkor, ha élőben nem tetszik a megrendelt termék?

14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, ha mégsem tetszenek a termékek.

Hogyan tudok elállni?

Jelezd felénk írásban vagy telefonon, hogy szeretnéd visszaküldeni a rendelésedet, majd add fel nekünk. Mi jelezzük, ha megérkezett és visszautaljuk az árát.

Ha elállok, én fizetem a visszaküldés költségét?

Igen, a visszaküldés költsége a megrendelőt terheli, viszont mi a megrendelés teljes árát visszafizetjük, beleértve a szállítási költséget is!

Mi a teendő akkor, ha nem jó méretet, színt, stb. rendeltem és szeretném kicserélni?

Ebben az esetben jelezd felénk, hogy mely termékek nem lettek jók, illetve melyik termékekre szeretnéd cserélni. A rossz termékeket küld vissza a címünkre, mi pedig küldjük a csere termékeket. Csere esetén mindig a megrendelő fizeti a csere postaköltségét is!

Mit csináljak, ha a rendelés után vettem észre, hogy kimaradt pár termék?

Írj e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a termékek nevével, cikkszámával és a darabszámával, amit utána hozzáadunk a rendelésedhez! Kérlek ezt minél hamarabb tedd meg, mert ha lezártuk a csomagot és elvitte a futár, utána már nem tudjuk hozzáadni a rendelésedhez!

Láttam egy terméket az oldalon, de már nincsen raktáron. Hogyan tudnék hozzájutni?

Írj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy be tudjuk-e még szerezni vagy már kifutott termék. Ha be tudjuk szerezni, akkor 3-4 hét mire megérkezik, kérlek ezt vedd figyelembe!

Be tudtok szerezni olyan terméket, ami nincs az oldalatokon, de ékszeralkatrész, alapanyag?

Ez függ a terméktől, de ha küldesz róla egy képet az e-mailünkre, akkor utána nézünk és küldünk egy árajánlatot.