Gyakran ismételt kérdések
Milyen szállítási módokkal rendelhetek?
- Gls futárszolgálat viszi házhoz vagy kérheted Gls csomagpontokra
- MPL futárszolgálat pedig posta csomagautomatákba juttatja el rendelésedet
- illetve Foxpost automatába is kérheted csomagod
Mennyibe kerül a szállítás?
Aktuális árainkról a szállítási díjak menüpont alatt találsz.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Többféle fizetési mód közül választhatsz. Elutalhatod előre a rendelés árát vagy kifizetheted kártyával a Simple pay rendszerén keresztül illetve van lehetőség Paypallal is fizetni. Ha jobban szereted az utánvétet, akkor azt is választhatod a rendelés leadásakor!
Fizethetek kártyával a futárnak vagy csomagautomatáknál?
Mind a Gls futárjainál, mind a csomagautomatáknál lehet bankkártyával fizetni!
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendeléseket a feladást követően 1-2 munkanapon belül szállítja a kiválasztott futárszolgálat.
Honnan tudom mikor érkezik a csomagom?
A futárszolgálatok küldenek értesítést, hogy mikortól veheted át a csomagodat illetve mikor szállítják ki.
Ha házhoz szállítással kérem a csomagom, akkor egész nap ülhetek otthon?
Nem! A Gls a szállítás reggelén küld egy e-mailt, hogy mikor várható a futár, ez egy 3 órás intervallum, elég ekkor otthon tartózkodni.
Mit tudok tenni, ha nem jó az időpont?
A Gls az e-mailben megadja a futár telefonszámát is, ha nem jó az időpont, akkor vele lehet egyeztetni és akár másik napra átkérni a szállítást.
Ha foxpost automatába kérem a szállítást meddig vehetem át?
Minden csomagot 5 napig őriznek, ennyi időd van érte menni.
Az MPL csomagautomatákban meddig vehetem át a csomagom?
A csomagautomatákban 2 munkanapig tárolják a csomagot, utána átkerülnek az illetékes postára, erről értesítést küldenek.
Van üzletetek, ahol meg tudom nézni a termékeket?
Nincsen, csak webáruházként üzemelünk.
Mi történik akkor, ha élőben nem tetszik a megrendelt termék?
14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, ha mégsem tetszenek a termékek.
Hogyan tudok elállni?
Jelezd felénk írásban vagy telefonon, hogy szeretnéd visszaküldeni a rendelésedet, majd add fel nekünk. Mi jelezzük, ha megérkezett és visszautaljuk az árát.
Ha elállok, én fizetem a visszaküldés költségét?
Igen, a visszaküldés költsége a megrendelőt terheli, viszont mi a megrendelés teljes árát visszafizetjük, beleértve a szállítási költséget is!
Mi a teendő akkor, ha nem jó méretet, színt, stb. rendeltem és szeretném kicserélni?
Ebben az esetben jelezd felénk, hogy mely termékek nem lettek jók, illetve melyik termékekre szeretnéd cserélni. A rossz termékeket küld vissza a címünkre, mi pedig küldjük a csere termékeket. Csere esetén mindig a megrendelő fizeti a csere postaköltségét is!
Mit csináljak, ha a rendelés után vettem észre, hogy kimaradt pár termék?
Írj e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a termékek nevével, cikkszámával és a darabszámával, amit utána hozzáadunk a rendelésedhez! Kérlek ezt minél hamarabb tedd meg, mert ha lezártuk a csomagot és elvitte a futár, utána már nem tudjuk hozzáadni a rendelésedhez!
Láttam egy terméket az oldalon, de már nincsen raktáron. Hogyan tudnék hozzájutni?
Írj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy be tudjuk-e még szerezni vagy már kifutott termék. Ha be tudjuk szerezni, akkor 3-4 hét mire megérkezik, kérlek ezt vedd figyelembe!
Be tudtok szerezni olyan terméket, ami nincs az oldalatokon, de ékszeralkatrész, alapanyag?
Ez függ a terméktől, de ha küldesz róla egy képet az e-mailünkre, akkor utána nézünk és küldünk egy árajánlatot.